רשומות

מציג פוסטים מתאריך נובמבר, 2019

בובה ראשונה

תמונה
קיבלתי הזמנה לבובה. עד כה עשיתי רק דובונים, ארנבים, וחיות אחרות, ובובה הייתה אתגר חדש בשבילי. אני לא מרוצה במיוחד מהתוצאה, מקווה להשתפר בהמשך. את הדוגמה מצאתי ברבלרי, כרגיל. היא נקראת The Friendly Molly מאת קאלי דהאל, וההוראות באתר  הזה .

פונצ'ו לילדה בקלי קלות

תמונה
מצאתי ברבלרי הוראות לסריגת פונצ'ו פשוט Basic Childrens Poncho . הסריגה במסרגה עגולה בחלק אחד, אין תפרים בכלל. כל הזמן סורגים ימין, פרט לכמה שורות של שמאל ימין בסיום. הגיוון הוא אינסופי לפי סוג הצמר והצבעים שנבחרו. הפונצ'ו הראשון שסרגתי הוא מצמר בצבע אדום שפרמתי מאפודה ישנה בשילוב חוט לבן. כשנגמר לי החוט הלבן החלפתי אותו בצהוב והמשכתי לסרוג עד לסיום. אחר כך סרגתי פונצ'ו נוסף בחוט אפור (שהיה לי הרבה). כדי לגוון את האפור הוספתי חוטים בתכלת וכחול. כבר קיבלתי הזמנות לסרוג עוד פונצ'ו בכחול שהילדות יוכלו ללבוש לבית הספר.  כשאסיים אעלה את התמונות לכאן. עדכון: סרגתי עוד שניים בכחול בשינויים קלים האחד עם דוגמת פרחים במרכז - השני עם דוגמת משבצות בהחלפת שמאל ימין - עוד אחד לאוסף. הפעם בחוט מתחלף בלי דוגמה.

דובי דובי דובי

תמונה
קיבלתי הזמנה לבובות גדולות יותר ממה שעשיתי עד עכשיו, והחלטתי לסרוג דובים בדוגמאות שונות. בניגוד לדובי הראשון שעשיתי ונראה כמו עכבר, שאר הדובים יצאו די נחמדים. דובי בהזמנה דובי צהוב קטן ושני דובים באותה דוגמה שנסרגו במקביל, העובי של החוטים קבע את הגודל.

מלאי צמר לסריגה

תמונה
המלאי של חוטי הסריגה שלי התמלא מחבילות של צמר שקיבלתי מחמותי. היא סרגה המון כל חייה, והצטברו אצלה שאריות של צמר, וכדורי צמר רבים מדברים שסרגה ופרמה. החוטים אינם באיכות גבוהה, אבל עדיין אפשר להשתמש בהם לפרוייקטים רבים. המבחר אחרי מיון וסידור -

שמלה לילדה

תמונה
קיבלתי חבילה של צמר בצבע אפרסק והחלטתי לנסות את הדוגמאות של השמלות לילדות. הדוגמה נלקחה מ אתר ravelry . השמלה סרוגה בחלק אחד מלמעלה למטה. מתחילים בשורות הלוך חזור, אחר כך סוגרים לעיגול וממשיכים במסרגה עגולה ברצף. זו שמלה פשוטה אבל לגוון ולהוסיף לה דוגמאות של תחרה או צמות כיד הדמיון הטובה. השמלה התקבלה בהתלהבות רבה, וכבר קיבלתי הזמנות לעוד כמה. את השמלות הבאות אסרוג בדוגמה קצת שונה. שמלה שנייה באותו סגנון נסרגה משאריות חוטים בצבע סגול עוד שמלות שנסרגו עבור תינוקות שרק נולדו -