רשומות

מציג פוסטים מתאריך פברואר, 2020

בובה חדשה

תמונה
את הבובה הזמינה אצלי ילדה שיש לה יום הולדת בקרוב. הדוגמה נלקחה כרגיל מרבלרי  https://www.ravelry.com/patterns/library/marci-ii-doll-only סרגתי לה גם שמלה נחמדה. וזו התוצאה -

צעיף עגול - סריגה אוטומטית

תמונה
לפני כמה שנים מצאתי את הדוגמה הזאת  שמצאה חן בעיני של צעיף / מחמם צוואר (באנגלית cowl). הסריגה היא בסיבובים במסרגה עגולה. היה קל ונוח לקחת איתי ולסרוג בכל מקום, למשל באוטובוס. עכשיו מצאתי בבית חבילה גדולה של חוט מתחלף שקניתי ללא תכנון, והחלטתי לחזור ולהשתמש בדוגמה שנקראת "טייס אוטומטי". אכן, אחרי שמעלים עיניים וסוגרים לעיגול (לשים לב לא לסובב את הסריגה), אפשר לסרוג בעיניים עצומות, וגם יוצאת דוגמה נחמדה מאוד.

כובעים עם צמות

תמונה
כמעט כל חורף אני סורגת כובעים, לעצמי ולאחרים. תמיד אני בוחרת בדוגמה של סריגה עגולה ללא תפר. בסריגה בחמש מסרגות, או מסרגה עגולה קצרה. הדוגמאות שונות ומגוונות, לפעמים סתם סריגת פטנט, 2 ימין 2 שמאל, ולפעמים דוגמה יותר מורכבת. אני אעלה בהמשך כובעים שסרגתי בשנים קודמות. השנה סרגתי כמה כובעים עם דוגמת צמות שנלקחה מרבלרי -  Jason's Cashmere Hat את רוב הכובעים סרגתי מחבילה אחת (או פחות) של חוט גרנדה, עד שנגמר החוט ואז סגרתי. חוץ מהכובע הירקרק שנסרג מחבילה וחצי של חוט מלגה, שהוא יותר עבה.