רשומות

מציג פוסטים מתאריך דצמבר, 2020

שמלה לתינוקת

תמונה
 עוד שמלה חמודה לתינוקת בדוגמת עלים לאורך השמלה. הדוגמה מאתר רבלרי  Leaf Love Dress עוד שמלות שסרגתי לפי הדוגמה הזאת:

דובי חיבוקי

תמונה
דובי חמוד שאהבתי מאז הפעם הראשונה שעשיתי אותו. כבר עשיתי ארבעה דובונים כאלה, וסביר שאסרוג עוד כמה. הדוגמה  Cuddle me bear   מאתר Amigurumi Today.  

צעיף קל

תמונה
 צעיף קל ופשוט שאני מאוד אוהבת לסרוג, מתאים לסריגה למתחילים. הצעיף נסרג בחוט דק ויוצא רך אוורירי ועבה בגלל הדוגמה. מתאים לכל חוט וצבע. הדוגמה היא וריאציה על הסריגה של ע' ימין ע' שמאל.  הוראות: להעלות 30 עיניים. אפשר יותר או פחות לפי הרוחב הרצוי. שורה 1: ע' ימין * ע' ימין ע' שמאל * לחזור על הסריגה בין הכוכביות עד הע' הלפני האחרונה, ע' ימין. שורה 2: ע' שוליים, * ע' ימין עמוקה ע' שמאל * לחזור על הסריגה בין הכוכביות עד הע' הלפני האחרונה, ע' שוליים לסרוג את שורה 2 הלוך וחזור עד שמגיעים לאורך הרצוי לסרוג שוב את שורה 1 לסגור את כל העיניים הסברים: * ע' שוליים - להעביר ע' ראשונה בלי לסרוג, לסרוג ימין את הע' האחרונה. * ע' ימין עמוקה - במקום להכניס את המסרגה בע' הבאה, מכניסים אותה בעין הנמצאת מתחתיה.

בובה פייה

תמונה
בובה חדשה ודי יפה - פייה עם כנפיים הדוגמה מאתר  amigurumi.today

כובע סרוג בשתי מסרגות

תמונה
 את הדוגמה הזאת של הכובע סרגתי הרבה לפני כמה שנים. השנה מישהי שראתה עלי את הכובע, ביקשה שאסרוג לה. הדוגמה נלקחה מאתר RAVELRY  כאן . הסריגה היא בעיגול, במסרגה עגולה או בסט של חמש מסרגות.  התוצאה חביבה מאוד.

ארנב קטן וחמוד

תמונה
אחת הדוגמאות החביבות עלי היא של בובת ארנב קטן, קלה מאוד לעשייה, ומתקבלת בשמחה אצל הילדים. הדוגמה נלקחה מכאן -  Crochet a little bunny | RiO Craft - RiO's Corner

צעיף פשוט

תמונה
 הדבר הכי פשוט לסריגה הוא צעיף. בשתי מסרגות מספיק לדעת איך להעלות עיניים ולסרוג עיניים ימין או שמאל. סורגים בשורות הלוך חזור מלבן ארוך עד הגודל הרצוי, וזהו. מכאן אפשר לגוון באין ספור דוגמאות. הצעיף הכי בסיסי הוא בסריגת כל העיניים ימין. השלב הבא הוא בסריגת ע' ימין ע' שמאל. זה הצעיף שמצורף כאן בתוספת סריגת 2 ע' ימין בשוליים. הוראות לצעיף: החומרים: חבילה של חוט GRANDA שחור מסרגות מס' 5.5 להעלות מספר עיניים אי-זוגי לפי עובי החוט והרוחב הרצוי. בחוט דק צריך להעלות יותר עיניים להעלות 27 עיניים. שורה 1: לסרוג 2 ע' ימין. * ע' ימין ע' שמאל * להמשיך עד 2 עיניים לפני סוף השורה. 2 ע' ימין. שורה 2: לסרוג 2 ע' ימין. * ע' שמאל ע' ימין * להמשיך עד 2 עיניים לפני סוף השורה. 2 ע' ימין. לחזור על שורות 1 ו-2 עד שאורך הצעיף מגיע ל-180 ס"מ. כשמגיעים לאורך הרצוי, לסגור את כל העיניים.